پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جامعه المصطفی

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعه المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بناری، در ابتدای مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی المصطفی، ضمن گرامیداشت ایام حزن اهل بیت(علیهم السلام) و تبریک سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰به اساتید ، طلاب و کارکنان ، به برخی از  تحولات و برنامه مجتمع اشاره کرد.

رئیس مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی المصطفی در ادامه اهم سیاست های مورد نظر مجتمع را تبیین و تصریح کرد: اهتمام به نظم و انضباط در همه فرایندها و برنامه های آموزشی و فرهنگی یکی از سیاستهای مورد توجه است.

حجت الاسلام والمسلمین بناری بر جایگاه اخلاق و تربیت و جریان و سریان آن در همه برنامه ها و فرایندها اشاره نمود و یادآور شد: توجه به زی طلبگی و حفظ اصالتها و سنت های حوزوی از قبیل؛ رعایت احترام به اساتید و نیز اهتمام ویژه به برنامه های قرآنی و حدیثی و مشارکت در آنها و اهتمام به طرح مربیان تربیتی  همواره از الزامات تاکیدی است.

وی پژوهش محوری در ضمن آموزش  و توجه به انجمن های علمی طلاب و مجلات دانش پژوهی و بویژه جهت دهی رساله های علمی به موضوعات مرتبط با اسلامی سازی علوم انسانی را از دیگر سیاست های مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی المصطفی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین بناری ضمن تصریح بر اهمیت مساله سلامت طلاب، اساتید و کارکنان، انجام واکسیناسیون را از سیاستهای جدی کلان المصطفی در حوزه سلامت دانست و بر لزوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha