جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 978870
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
دکتر اختری

حوزه/ بیست و یکمین و بیست دومین قسمت از فصل سوم برنامه «چراغ» امشب با هدف تبیین چالش عادی انگاری روابط بین زن و مرد در جامعه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  بیست و یک و بیست دومین  قسمت از فصل سوم برنامه" چراغ" یکشنبه ۲۸ و سه شنبه ۳۰ شهریور ماه حوالی ساعت ۲۱ با هدف تبیین چالش عادی انگاری روابط بین زن و مرد در جامعه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

بر اساس این گزارش: در برنامه پیش روی این سوال مطرح می شود که در جامعه‌ای که حدود روابط زنان و مردان مدیریت و کنترل نمی‌شود، چه چیزی عادی می‌شود؟ 
فصل سوم برنامه" چراغ"  که هر هفته یکی از چالشها و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور دکتر «زینب اختری» دکترای نوروبیولوژی ، عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی، بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی و «سیده شهناز موسوی» کارشناس مامایی، کارشناس‌ ارشد روانشناسی شخصیت  و مشاور خانواده موضوع فوق بررسی و تحلیل خواهد شد. 
بازپخش برنامه چراغ را می توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۵ بیننده باشید و برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ های خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۴۷  ارسال فرمایید.
 "چراغ" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha