جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه انورطاها

حوزه/ با حضور آیت الله حسینی بوشهری، از زحمات حجت الاسلام عبداللهی، مدیر سابق مدرسه عالی انوار طاها، قدردانی شد و حجت الاسلام جعفری به عنوان سرپرست جدید این مدرسه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با حضور آیت الله حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه مراسم تودیع و معارف مدیر و سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها در قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری، گفت: امروز شاهد برگزاری جلسه معارفه و معرفی سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها هستیم و لازم می دانم از زحمات ۵ ساله حجت الاسلام عبداللهی که مدیریتشان دارای شاخصه های چون خوش فکر بودن و نگاه به آینده و... بوده، قدردانی و تشکر کنم.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، افزود: وی در امر مدیریت همه تلاش خود را بکار گرفت و حتی از تجربیات بسیار موفق صاحب نظران در امر مدیریت و رشد علمی استفاده کرد  وامید است سرپرست جدید تا معرفی مدیریت جدید در همان مسیری که وی معین و طراحی کرده، تلاش و برای رشد علمی طلاب این مدرسه گام بردارد.

در ادامه حجت الاسلام عبداللهی نیز ضمن قدردانی از تلاش های آیت الله حسینی بوشهری تولیت این مدرسه در شکوفایی تربیتی و علمی طلاب و حمایت از مدیریت  مدرسه، این مدرسه را از مدارس موفق قم برشمرد.

مدیر سابق مدرسه عالی انوار طاها، داشتن سند چشم انداز برای تربیت طلبه اسلام شناس، نظریه پرداز برخوردار از ملکه اجتهاد دارای توان استنباط با بینش اسلامی، ارائه برنامه ۵ ساله، برخورداری از نظام جذب گزینش، آموزش، پژوهش، تعیین سیاست های کلی برای رشد علمی طلاب و... از جمله عوامل موفقیت این مدرسه در تربیت علمی و رشد طلاب عنوان کرد.

در ادامه این مراسم  از زحمات حجت الاسلام عبداللهی، مدیر سابق قدر دانی شد و حجت الاسلام جعفری به عنوان سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha