پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ایمان نظری

حوزه/ حجت الاسلام نظری در مراسم تجلیل از طلاب جهادگر ایلامی گفت: مرکز خدمات حوزه استان ایلام به کمک طلاب جهادی توانست در زمان وقوع سیل بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان کمک رسانی به خسارت دیدگان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام ایمان نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام، در مراسم تجلیل از اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان که به همت این مرکز برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های طلاب جهادگر، گفت: حضور به موقع و فعالیت های بسیار خوب طلاب در عرصه هایی مانند زلزله، سیل، کمک های مؤمنانه، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، و ... بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: طلاب جهادی استان ایلام در عرصه مقابله با کرونا توانستند علاوه بر خدمت رسانی، فعالیت تبلیغی و فرهنگی بسیار خوبی داشته باشند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه ایلام خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه استان به کمک طلاب جهادی توانست در زمان وقوع سیل بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان کمک رسانی به خسارت دیدگان داشته باشد.

وی  با تاکید بر ضروت حمایت از طلاب جهادی، اظهار کرد: سعی داریم طلاب مستعد را در جهت راه اندازی اشتغال های کوچک حمایت کنیم تا علاوه بر رفع مشکلات معیشتی آنان، بتواند جایگزین مناسبی برای فعالیت های تبلیغی آنان که به دلیل شیوع کرونا به تعطیلی کشیده شده است، باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام با تقدیر از  گروه جهادی یاوران سلامت، افزود: طلاب جهادی که به صورت خودجوش وارد عمل شده اند مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند.

 حجت الاسلام یونس گلی، مسئول گروه یاوران سلامت روان استان ایلام هم در این مراس، گفت: اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان علاوه بر ارائه مشاوره های دینی، در بیمارستان ها به برگزاری مراسمات روضه خوانی و عزاداری پرداختند.

مدیر گروه جهادی یاوران سلامت روان استان ایلام اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و انجام فعالیت های مختلفی اعم از تغسیل و تدفین اموات کرونایی و سپس حضور در بیمارستان ها توانستیم به مردم شریف استان ایلام خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha