جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 979005
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
کودکان در محرم

حوزه/ خادمان امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف حفظ ارتباط زائران با آستان مقدس بانوی کرامت در ایام شیوع کرونا پویش «زائر کوچولو» را به صورت ویژه با بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش سراسری «زائر کوچولو» از سه سال گذشته در کانال مجازی آستان مهر به آدرس اینترنتی astanehmehr@ آغاز شده است.

در این پویش که به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در حال دنبال شدن است خانواده‌ها تصاویر و عکس‌های فرزندان خردسال خود را در حال سلام به محضر بانوی کرامت برای کانال مجازی «آستان مهر» ارسال می‌کنند و تصاویر منتخب به صورت هفتگی در کانال به نمایش گذاشته می‌شود.

این پویش در ایام کرونا با هدف حفظ ارتباط زائران با آستان مقدس بانوی کرامت همچنان در حال دنبال شدن است و تاکنون چند صد هزار عکس از سراسر کشور به کانال «آستان مهر» ارسال شده که عرض محبت و ارادت کودکان به بانوی کریمه در حرم مطهر، مهم‌ترین محور تصاویر و عکس‌های ارسالی مخاطبان از سراسر کشور است.

مشارکت مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی و تداوم ارتباط زائران با آستان مقدس بانوی کرامت از اهداف برگزاری این پویش است؛ خانواده‌ها می‌توانند برای شرکت در این پویش عکس فرزند خود را هنگام عرض ارادت به بانوی کرامت به آیدی karimeh_135@ ارسال کنند و این پویش بدون محدودیت زمانی در بستر فضای مجازی برای خانواده‌ها دنبال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha