چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دفاع مقدس

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد که نه تنها دست بیگانگان از کشور اسلامی کوتاه شود، بلکه جانفشانی رزمندگان  و با حمایت های همه جانبه مردم در پشت جبهه ها و همچنین هدایت های حکیمانه امام خمینی (ره) تمامیت ارضی،  استقلال و اقتدار ایران حفظ شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در جمع دست اندرکاران برگزاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرستان بویین زهرا گفت: آن روزها فرزندان این سرزمین بی هیچ ادعا و با خلوص و ایثار در جبهه های جنگ تحمیلی حضور یافته و  شماری به افتخار شهادت نائل آمدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این پیشکسوتان دفاع مقدس در حال حاضر در  هر یک  نقطه ای از ایران پرافتخار در جبهه دیگری مشغول به فعالیت و تلاش هستند که  خاطرات تلخ و شیرین زیادی از دوران هشت سال دفاع مقدس دارند.

وی ادامه داد:  با رشادت های رزمندگان اسلام و پای کار بودن همه آحاد ملت، دست بیگانگان از کشور عزیز ما کوتاه شد.

وی اظهار کرد: همه سربازان، پاسداران و بسیجیان در دوران دفاع مقدس بسیار بی ادعا و فقط به خاطر دفاع از میهن اسلامی در جبهه های جنگ تحمیلی حضور می یافتند که این بی ادعایی هنوز نزد اکثر قریب به اتفاق آنان باقی مانده است.

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: استقبال بسیار پرشور مردم هنگام عزیمت رزمندگان  به جبهه ها،  قوت قلبی برای رزمندگان بود و از طرف دیگر همه کمک می کردند تا  در جبهه کمبودی را احساس نکنیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: همه می دانند که ایران در این جنگ تنها بود، اما یکصدا و یکدل بودیم که این امر، رمز پیروزی ما در برابر رژیم تا بن دندان مسلح بعثی مورد حمایت همه کشورهای جهان بود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد که نه تنها دست بیگانگان از کشور اسلامی کوتاه شود، بلکه جانفشانی رزمندگان  و با حمایت های همه جانبه مردم در پشت جبهه ها و همچنین هدایت های حکیمانه حضرت  امام خمینی (ره) تمامیت ارضی،  استقلال و اقتدار ایران حفظ شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha