جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انهدام ۴ مقر گروهک‌های ضدانقلاب در شمال عراق

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور جزئیات انهدام چهار مقر گروهک‌های ضد انقلاب در شمال عراق را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار مجید ارجمندفر، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور، دوشنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران با تشریح عملیات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تحرکات تروریست‌ها در مرزهای شمال غرب ایران، گفت: چهار مقر گروهک‌های ضد انقلاب در پاسخ به تحرکات این گروه‌ها در شمال عراق با گلوله‌های هوشمند مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور ادامه داد: در این عملیات با بهره‌گیری از پهپادهای انتحاری و رزمی و همچنین توپخانه‌های هوشمند و نقطه‌زن، مقرها و پایگاه‌های این گروهک‌ها را با دقت بالا مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: گروهک‌های ضدانقلاب از سوی مجموعه اطلاعاتی کشورهای معاند و بیگانه و حتی برخی کشورهای عربی در شمال عراق ساماندهی شده‌اند. 

سردار ارجمندفر هدف این کشورها از استقرار گروهک‌های ضدانقلاب در مناطق شمال غرب ایران را برای استفاده از اهداف خود و ایجاد مانع در مسیر جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این گروهک‌های ضدانقلاب با فاصله کمی در جدار مرز ایران مستقر شده بودند که در این زمینه هشدارهای لازم را داده بودیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه با اشاره به هشدار ایران به دولت عراق، مسئولان و مدیران در شمال عراق، تصریح کرد: ما تذکر داده بودیم که اگر کوچک‌ترین خطایی از این گروهک‌های معاند دیده شود پاسخ سختی دریافت خواهند کرد که این امر سبب متلاشی شدن چهار مقر این گروه‌های ضدانقلاب شد.

گفتنی است، در پی هشدار سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص حضور عناصر تروریست در شمال عراق، ‌نیروی زمینی سپاه طی عملیاتی مقرها و پایگاه‌های عناصر تروریستی را در منطقه اقلیم شمال عراق مورد هدف قرار داد.

نیروی زمینی سپاه در این عملیات با بهره‌گیری از پهپادهای انتحاری و رزمی و همچنین توپخانه‌های هوشمند و نقطه‌زن، مقرها و پایگاه‌های این گروهک‌ها را با دقت بالا مورد هدف قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha