سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه/ نشست نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با موضوع بررسی وضعیت ارائه خدمات بهداشت و سلامت به طلاب و روحانیون استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در دیدار دکتر حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات و دکتر بادین مدیر عامل بیمه آسیا آذربایجان شرقی، نقش مرکز خدمات در حل مشکلات طلاب و روحانیون را محوری عنوان کرد و تکریم و رسیدگی به روحانیون معمر و حل مشکلات ایشان را قابل تقدیر دانست.

در ادامه، دکتر حدادی منش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان، سنجش و غربالگری جامعه هدف را از برنامه‌های اولویت‌دار این معاونت برشمرد.

وی در ادامه به اصل تقدم پیشگیری بر درمان اشاره کرد و افزود: برای دستیابی به جامعه‌ای سالم و با نشاط برنامه‌های آموزشی و آگاهی بخشی پیشگیرانه برای جامعه هدف در حوزه سلامت و بهداشت ضروری است.

دکتر بادین، مدیرعامل شرکت بیمه آسیا نیز وظیفه شرکت‌های بیمه‌ای را خدمت‌رسانی به جامعه دانست و گفت: افتخار ما در این شرکت، توفیق خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون برای هفتمین سال متوالی است.

مرکز خدمات حوزه در خدمت رسانی به طلاب نقش محوری دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha