پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اکنون زمان تقویت انقلاب هم در داخل و هم در عرصه های بین المللی است، بنابراین باید همانند رزمندگان، شهیدان و جانبازان نقش آفرین باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همه مانند دوران دفاع مقدس در میدان حضور داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهدا والاترین نماد ایثار و جهاد هستند؛ کسانی که به درک و فهم والای انسانیت رسیدند و در این مسیر درجات والای انسانی را پیدا کردند.

وی تاکید کرد: اکنون زمان تقویت انقلاب هم در داخل و هم در عرصه های بین المللی است، بنابراین باید همانند رزمندگان، شهیدان و جانبازان نقش آفرین باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: اوج ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس توسط فرزندان این سرزمین به نمایش گذاشته شد، به نحوی که در سریع ترین زمان ممکن جوانان کشور برای مقابله با دشمن بعثی به جبهه های جنگ شتافتند و جان خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: شهیدان افرادی با اندیشه های ناب اسلامی و انسانی بودند و امروز هم ما باید با تاسی از آنان برای اعتلای انقلاب اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha