جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دفاع مقدس سند ملی مقاومت ملت ایران است و انتقال درست ارزش های آن می تواند کشور را در مقابل بسیاری از آسیب ها و تهدیدها بیمه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در اولین روز هفته دفاع مقدس، در جمع فرمانده هان سپاه استان قزوین که در حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: مقاومت مردم در مقابل دشمنان همواره مایه عزت بوده است و بی تردید پیروز قاطع میدان نبرد در دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  امام راحل (ره)  با معرفت دینی، جنگ را فرماندهی کرد و در این بین نقش نیروهای نظامی  و قشار مختلف مردم هم بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: رزمندگان با جان و دل از خاک کشور دفاع کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: هر کشور افتخار و ارزش هایی را در کارنامه تاریخی خود دارد و هر ساله در سالگرد آن رویداد یا سالروز تولد مشاهیر و قهرمانان تاریخ خود، با برگزاری مراسمی، آن رویداد را گرامی می‌دارد؛ در کشور ایران بعد از  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از افتخار و کتاب قطوری از افتخار آفرین‌های مردان و زنان  این سرزمین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: محرم  و صفر در کنار همه عرض ارادت‌ها به خاندان عصمت و طهارت و امام حسین (ع) و یاران باوفایش یادآور هم پیمانی رزمندگان دوران دفاع مقدس با راه و سیره مقتدای آزادگی جهان نیز هست.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: بعد از گذشت  سالها از دوران جنگ، هنوز هم یاد یاران ماندگار دفاع مقدس حماسه آفرین و امیدوار کننده است؛ رزمندگانی که با اقتدا به راه مولا و سرور خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جان برکف به سوی جبهه‌های حق علیه باطل می‌شتافتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد:  وضعیت  فعلی کشور در دنیا که چیزی جز اقتدار و بزرگی نیست، به واسطه رشادت رزمندگان، ایثارگران، شهدا و خانواده های بزرگ شهیدان در طول ۸ سال دفاع مقدس و امتداد آن تاکنون بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دفاع مقدس سند ملی مقاومت ملت ایران است و  انتقال درست ارزش های آن می تواند کشور را در مقابل بسیاری از آسیب ها و تهدیدها بیمه کند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha