پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 979372
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
خواهران طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) استان لرستان گفت: مردمی بودن از ویژگی های بارز بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر امروز در نشست فصلی «عاشقان ولایت» ویژه ارکان صالحین و مجریان بسیجی بانوان سپاه ناحیه الشتر که به صورت مجازی در کانال بصیرت لرستان برگزار شد، گفت: بسیجیان باید با اخلاص و همت جهادی در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن برنامه های تبلیغی منسجم و هدفمند داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید در همه حال برای افراد جامعه الگو باشند، خاطر نشان کرد: ولایت پذیری، مکتبی بودن، حسن خلق، سعه صدر، تواضع و شجاعت باید از ویژگی های بارز بسیجیان باشد و در رفتار آنها نمود داشته باشد.

استادیار شجره طیبه صالحین خواهران سپاه ناحیه الشتر، مردمی بودن را از دیگر ویژگی های بسیجیان برشمرد و گفت: بسیجیان، مردم دار باشند و با حسن خلق و سعه صدر در راستای بصیرت افزایی به آحاد جامعه قدم بردارند.

فلاحی نیا در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب همه تلاش خود را برای کمرنگ کردن ارزش های اخلاقی در ایران اسلامی بکار گرفته اند خاطر نشان کرد: بسیجیان باید مردم را نسبت به این توطئه ها آگاه نموده و در مقابله با این هجمه ها به روشنگری بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha