سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پویش بزرگ حبیب بن مظاهر

حوزه/ مرکز علمی _ فرهنگی و نیکوکاری بشری ، پویش حبیب بن مظاهر را ویژه جاماندگان از زیارت اربعین حسینی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز علمی فرهنگی و نیکوکاری بشری، امسال به علت محروم شدن جمع کثیری از عزاداران حسینی از سفر کربلای معلا، به نیابت از پیاده روی اربعین، پویش حمایتی حبیب بن مظاهر را برگزار می کند.

در این پویش عزاداران عزیز با کمک‌های خود برای تامین مایحتاج ضروری سالمندان مستاصل همچون عصا، ویلچر و... به نیت پیاده روی هر ساله خود در ایام اربعین گام بر می دارند.

لازم به ذکر است: این سالمندان از مستاصل‌ترین نیازمندان استان قم می باشند که غالبا بالای ۷۵ سال سن داشته و علیرغم مشکلات متعدد جسمی و معیشتی به صورت تنها و بدون حامی زندگی می‌کنند. به طور مثال در این طرح سالمندانی هستند که فرزندان از شهرهای اطراف آنها را به قم آورده و در این شهر بدون سرپناه رها کرده اند. در این پرونده ها پیرزنی را می توان اشاره کرد که به تنهایی و با نابینایی کامل،در منزل محقر و استیجاری که سقفش فروریخته و مهلت آن تمام شده بدون وجود یخچال و لوازم ضروری زندگی می کند و در صورت عدم رسیدگی مرکز یا برخی همسایگان در تامین غذا قطعا دچار خطرات جدی می شود.

 عزاداران با هدف کاستن از آلام این مستمندین که همه از متدینین و عاشقان اباعبدلله الحسین(ع) هستند می توانند به نیابت از پیاده روی امسال خود، با مراجعه به کانال ارتباطی مرکز بشری در پیامرسان ایتا به آدرس @boshra_info در پویش حبیب ابن مظاهر(س) شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha