سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کمیته امداد

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: به همت مرکز نیکوکاری شهدای شهرک کشن شیراز ۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان از سوی یک فرد خیراندیش تامین شده که میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بذرافشان، امروز در مراسم تهیه و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۵۰ بسته لوازم التحریر که به همت مرکز نیکوکاری شهدای کشن برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار شور عاطفه های امسال را با عنوان «مشق محبت بنویسیم» آغاز شده است، اظهار کرد: اجرای این طرح از ۲۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تصریح اینکه درآمد شور عاطفه ها در سال ۹۹ نیز بیش از ۲۷۸ میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: تاکنون در شور عاطفه ها بیش از ۷۵ میلیارد ریال جمع آوری شده که پیش بینی می شود این مبلغ امسال به ۳۲۰ میلیارد ریال برسد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد فارس ۸۵ پایگاه ثابت امدادی و ۲۸۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان برای جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش فعالیت می کنند که تعداد ۴۰ هزار و ۳۵۷ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان فارس است که ۵۳۸ نفر از این تعداد در زمینه های مختلف نخبه هستند.

بذرافشان همچنین در خصوص طرح اطعام حسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح که محرم امسال بوده و تا پایان صفر نیز ادامه خواهد داشت ۳۶ هزار و ۹۷۸ بسته به ارزش ۸۳ میلیارد ریال میان نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha