پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جهاد ادامه دارد

حوزه/ فرمانده پایگاه شهید حسن باقری شهرستان امیدیه، با اشاره به اقدامات گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، گفت: اعضای این گروه جهادی به‌طور مستر در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده که از جمله این خدمات می‌توان به «خرید دارو»، «طبخ غذا» و «استمرار طرح غربالگری شهید سلیمانی» اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، جعفریان، فرمانده پایگاه شهید حسن باقری شهرستان امیدیه، با اشاره به استمرار طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، در ادامه طرح شهید سلیمانی، با حضور در منازل مبتلایان به کرونا در حوزه استحفاظی اقدام به تست رپید از افراد مشکوک و دعوت مردم جهت تزریق واکسیناسیون کرونا می‌کنند.

وی افزود: هم‌زمان با اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی که همان واکسیناسیون هست از کلیه افراد درخواست می‌شود که به مراکز درمانی مراجعه کنند و جهت واکسینه شدن خود اقدام به دریافت واکسن کرونا کنند.

جعفریان از گروه جهادی و به‌ویژه از بسیجیان همیشه درصحنه و انقلابی و جهادی این پایگاه که از شروع این طرح تابه‌حال هم در گروه ره‌گیری و هم در گروه نظارتی فعال هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از خرید و تهیه دارو برای نیازمندان و افراد مسن، خبرداد و گفت: این حرکت جهادی زیبا برای بیمارانی که در مضیقه مالی بودند، به‌ویژه بیماران کرونایی انجام شده و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

فرمانده پایگاه شهید حسن باقری شهرستان امیدیه، همچنین از طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان خبرداد و افزود: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، با همکاری موسسه نیکوکاری دستان مهربان، اقدام به پخت و توزیع غذای گرم و توزیع در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند در سطح شهرستان نمود.

وی در ادامه‌ بیان کرد: با توجه به‌ حدیث و فرمایش زیبای مولای‌ متقیان حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه بزرگ‌ترین نیکوکاری‌ها، نیکی کردن به یتیمان است، با مشورت و هم‌اندیشی با موسسه نیکوکاری دستان مهربان در قالب فعالیت‌های مختلف بر این مسئله آمدیم که توجه و کمک بیشتری به خانواده‌های ایتام و مستمند داشته تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات آن‌ها را نیز بگشاییم.

جعفریان، در پایان اظهار داشت: با توجه به بیانات امام خامنه‌ای، مبنی بر گسترش کارها و فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی، گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، همواره در قالب برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به قشر محروم و نیازمند در سطح شهرستان بوده و بر این اساس، برنامه اطعام ایتام و نیازمندان به‌صورت هفتگی هر پنجشنبه با همکاری موسسه نیکوکاری دستان مهربان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha