پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آزادی زندانیان

حوزه/ به مناسبت هفته دفاع مقدس، طی مراسمی ۸۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و مالی، به همت خیرین و ستاد دیه و دادگستری آذربایجان غربی آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ناصر عتباتی، عصر چهارشنبه در مراسم آزادی زندانیان که در زندان مرکزی ارومیه برگزار شد، با بیان این که دفاع جانانه مردم غیور ایران از میهن اسلامی همیشه در دفتر تاریخ ماندگار است و این آزادی و امنیت مرهون خون شهداء، جهاد، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است، اظهار داشت: ما سر سفره شهداء نشسته ایم و باید شکر آن را به بهترین نحو ممکن به جا آوریم و بهترین شکر نیز خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است، خصوصاً خدمتی که در راه احقاق حق و اجرای عدالت باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به آزادی ۱۷۵ زندانی به کمک خیرین در اولین روز از هفته دفاع مقدس، گفت: از خیرین ستاد دیه و تمامی کسانی که موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی را فراهم می آورند، تشکر می کنم و اقشار مردم را به مشارکت در این کار خیر و الهی دعوت می نمایم.

وی در پایان به موضوع پیشگیری از وقوع جرم در جامعه پرداخت و ارتقاء آموزش های فرهنگی و تربیتی را در جامعه یکی از موثرترین عوامل پیشگری از آسیب های اجتماعی و بزهکاری دانست.

در ادامه این مراسم، محمدی مدیر کل  زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی نیز به اولویت اصلی سازمان زندانها اشاره کرد و گفت: یک از اولویت های اصلی سازمان زندانهای استان رسیدگی به وضعیت زندانیان در همه ابعاد بویژه کاهش جمعیت کیفری است و این امر مورد توجه ویژه دستگاه قضایی نیز قرار گرفته است.

 در پایان این مراسم ۸۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی که به همت خیرین و ستاد دیه و دادگستری آذربایجان غربی، آزاد شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha