سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند، بنابراین تربیت اسلامی ایرانی آنان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار داشت: باید در کنار آموزش ها در مدارس به مقولات مهمی همانند نماز، قرآن و دیگر امور معنوی در بین دانش آموزان نگاه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: باید بتوانیم که طرح «امین» را در مدارس سطح استان کردستان عملیاتی کنیم و از این ظرفیت بالا به نحو احسن استفاده نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند، بنابراین تربیت اسلامی ایرانی آنان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

در ادامه این نشست، حجت الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان نیز در سخنانی عنوان کرد: کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه در امور تربیتی و پرورشی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سال‌تحصیلی گذشته پنج برنامه در قالب ۱۷ فعالیت مشخص شد که ۹ فعالیت به صورت کامل انجام شده است و بقیه اقدامات نیز به صورت مجازی پیگیری می شود.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha