جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرستانی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  شهرستانی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها گفت: فرصت ها همیشه می آیند و می روند و خردمند و پیروز کسی است که از این فرصت ها استفاده کند، سپاه پاسداران امروز از حیث دفاعی و تسلیحات نظامی قدرت خوبی دارد و همه این توانایی ها به برکت مجاهدت این جوانان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید جواد شهرستانی،‌ امروز در دیدار سردار موحدی کیا فرمانده تیپ مکانیزه۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیات همراه که در قم برگزار شد، با اشاره به اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس گفت: حفظ نظام اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اگر خدای ناکرده روزی نظام اسلامی آسیب ببیند، همه آسیب می‌بینند و باید دست به دست هم بدهیم از آن محافظت کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  شهرستانی خاطرنشان کرد: گاهی مدیریت را از جهان یاد بگیریم و در جهت توسعه و پیشرفت کشور از آن استفاده کنیم، هر کس اشکالاتی دارد و باید اشکالات را پذیرفت و تجربه کسب کرد.

وی عنوان کرد: اگر به استعدادها و ظرفیت‌ها بی‌توجه باشیم، موجب وابستگی می‌شود، ما جوانان با استعدادی داریم که برای تحصیل به کشورهای خارج می‌روند و با اخذ مدرک، به خدمت در مراکز علمی جهان می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  شهرستانی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها، گفت: فرصت ها همیشه می آیند و می روند و خردمند و پیروز کسی است که از این فرصت ها استفاده کند، سپاه پاسداران امروز از حیث دفاعی و تسلیحات نظامی قدرت خوبی دارد و همه این توانایی ها به برکت مجاهدت این جوانان انقلابی است.

نماینده حضرت آیت‌الله‌سیستانی با اشاره به اینکه  کشور در بخش تسلیحات قدرتمند است و این قدرت نتیجه تلاش نخبگان کشور است،  افزود: باید همواره جنبه های مثبت تکنولوژی مدنظر قرار گیرد، همان گونه که تکنولوژی به آرمان های ما لطمه هایی می زند، تبعات مثبتی نیز برای ما دارد که باید از این آثار بهره برداری شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  شهرستانی  گفت: در برهه و زمان حساسی به سر می‌بریم، چراکه دشمن به طرق و اشکال مختلف در حال توطئه و نقشه کشیدن علیه دنیای اسلام است تا بر آن تسلط یابد. در چنین برهه‌ای لازم است با کنار گذاشتن تفاوت‌ها و اختلاف‌ها با تأکید بر مشترکات در برابر آن‌ها مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه گاهی پرسیده می شود تخصص مهم تر است یا تعهد خاطرنشان ساخت: هم تعهد مهم است و هم تخصص و آنچه از این دو مهم تر است مدیریت است که اگر مدیریت نباشد، مشکلات حل نخواهد شد.

نماینده حضرت آیت‌الله‌سیستانی خاطر نشان ساخت: در طی این چهل سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد در جهات مختلفی پیشرفت های خوبی داشته ایم از جمله در زمینه نظامی به برکت دفاع مقدس و تجربه های آن و همچنین در زمینه طبابت، ولی در برخی عرصه ها به خاطر نبود یک مدیریت قوی و کارآمد ضعف داریم.

وی افزود: همه ما باید دقت کنیم که در هرجایگاهی که قرار داریم باید ببینیم که چه وظایف و رسالت هایی به عهده داریم و آن وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم و در این راه تنها در پی کسب رضایت الهی باشیم و کاری به این جناح و آن جناح نداشته باشیم.

خاطر نشان می شود: سردار موحدی کیا و هیات همراه در حاشیه این دیدار از موزه امام علی (ع) _ موزه آثار اهدایی به حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی _ که به همت وی راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha