شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هفته دفاع مقدس

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان زابل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی با حضور طلاب و دانش آموختگان در این مدرسه آغاز شده است.

خانم لیلا کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس، در رابطه با فعالیت ها و برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ خاک ایران از سوی عراق مورد هجمه و تعرض قرار گرفت که مردم ایران در مقابل این هجمه و تعرض حماسه دفاع مقدس را خلق نموده اند.

وی افزود: مدرسه علیمه فاطمیه(س) شهرستان زابل همچون دیگر نهادها، خود را در مقابل پاسداشت و بزرگداشت حماسه با شکوه و عظیم دفاع مقدس و تقدیر از حماسه آفرینان این عرصه موظف می داند و برنامه های متنوعی را به همین مناسبت  با حضور اساتید و طلاب در این هفته برگزار می کند.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه(س) شهرستان زابل تصریح کرد: یکی از برنامه ها، نشست روشنگری با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا هراتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نیمروز بود که امروز در محل مدرسه علمیه فاطمیه(س)  برگزار شد.

خانم کوهستانی، ادامه داد: نشستی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دراین مدرسه علمیه با حضور محمدرضا هراتی برگزار شد، و ارزش ها وجانفشانی های سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس و جایگاه و اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران در منطقه یادآوری شد.

وی از دیگر  برنامه های این هفته، غبارروبی مزار شهدا، حضور اعضای شورای پایگاه در نماز جمعه شهرستان، برپایی دو غرفه کودک و نوجوان و مشاوره مذهبی در نمایشگاه ویژه دفاع مقدس و اربعین، قرائت زیارت عاشورا هدیه به شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس، تولید محتوا با عنوان دفاع مقدس در فضای مجازی و دیدار با خانواده شهدا و فضا سازی حوزه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha