جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه زابلی

حوزه/معاون فرهنگی مرکز آموزش عالی حضرت نرجس سلام الله علیها زاهدان گفت: کارگاه تربیت مربی مشاور خانواده با تکیه بر سبک زندگی اسلامی، با پذیرش ۴۳ بانوی طلبه زاهدانی از بین ۵۰نفر ثبت نامی برگزار شد.

خانم کبری خیاطی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در سیستان و بلوچستان، از برگزاری کارگاه تربیت مربی مشاور خانواده با تکیه بر سبک زندگی اسلامی، در مؤسسه آموزش عالی نرجس سلام الله زاهدان، با مشارکت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی با حفظ شیوه نامه های بهداشتی، به صورت یک کارگاه هشت ساعته با پذیرش ۴۳ نفر و انجام مصاحبه ورودی از بین ۵۰ بانوی طلبه علاقه مند برگزار شد و در آینده به صورت سالانه و ماهی یک بار، به صورت حضوری و غیرحضوری آموزش های جدید به مربیان ارائه می شود.

معاون فرهنگی مرکز آموزش عالی حضرت نرجس سلام الله علیها زاهدان ادامه داد: تدریس این دوره را حجت الاسلام عباس آزاد عهده دار بود که مباحث خود را با سرفصل های «خانواده؛ شاه کلید اصلی گفتگو»، «مراحل چهارگانه طلبه موفق»، «اهداف دوره در سه مبحث: دانشی، بینشی، حوزه توانشی»، «دلایل دستیابی و اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی» و «اهمیت سبک زندگی و سیر تحولات اجتماعی در ایران» ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha