پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخی

شیخی اظهار داشت: مردم توقع دارند اگر دولت انقلابی مستقر شده و مجلسی داریم که ادعای انقلابی بودن دارند، در عمل ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه اصفهان، زهرا شیخی، شامگاه پنج‌شنبه در آیین غبار رویی و گل‌افشانی قبور شهدا در گلستان شهدا اصفهان اظهار داشت: در مراجعات مردم به دفاتر ما، گلایه‌ها و مطالبات به حقی دارند مبنی بر اینکه که اگر دولت انقلابی سرکار است و اگر مجلسی داریم که ادعای انقلابی بودن دارد، امید و انتظار داریم که راه شهدا را ادامه دهید.

وی اظهار کرد: به خودم و به همه مسئولین این نظام و انقلاب تذکر می دهم؛ حواسمان باشد که شهدا زنده‌اند و حاضر و ناظر به گفتار و رفتار ما هستند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: بر این باور هستم که باید پاسخگوی خون شهدا باشیم و مراقبت کنیم و به خود تذکر بدهیم که خانواده شهدا چه ایثار و فداکاری‌هایی کرده‌اند تا عزت و استقلال این ملت حفظ شود.

شیخی با اشاره به اینکه خود فرزند شهید است و همواره خود را از خانواده شهدا جدا ندانسته است، خاطرنشان کرد: البته ما فرزندان شهدا باور کرده‌ایم که پدران ما زنده هستند و همیشه دست آنها پناه و نگهدار و دعاگوی ما بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: خدا را قسم می‌دهم به خون شهدا که به ما کمک کند که هیچ‌گاه اشتباه و خطا نکنیم، چرا که باید زودتر از هر کس پاسخگوی خون این شهدا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha