پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام‌جمعه موقت سنندج گفت: دولت سیزدهم تمام همت و قوت خود را برای از بین بردن گرانی و مشکلات اقتصادی در کشور بسیج نموده است و امیدواریم که در این زمینه موفق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سنندج با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل، گفت: دشمنان انقلاب نوپای جمهوری اسلامی هر آنچه در اختیار داشتند به میدان آوردند به امید شکست و ساقط کردن این نظام، ولی روحیه انقلابی و ولایتمداری ملت ایران باعث گردید که نه تنها دشمن به دستآوردی برسد، بلکه شکست مذبوحانه از ملت ایران بخورد.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: همه اطمینان داریم که نیروهای مسلح و متولیان امنیت در کشور به مانند دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان حامی و پشتیبان این انقلاب و نظامی اسلامی باشند.

ماموستا حسینی افزود: خوشبختانه آمارها نشان می دهد که امنیت پایدار در سطح استان کردستان کاملا وجود دارد و این را باید از برکات و زحمات جهادی متولیان امنیت در این خطه از ایران اسلامی دانست.

امام‌جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به دولت انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تاکید کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم تمام همت و قوت خود را برای از بین بردن گرانی و مشکلات اقتصادی کشور بسیج نموده است و امیدواریم که در این زمینه موفق باشد.

وی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج گفت:  مهمترین نیازهای جامعه در حال حاضر مسئله اشتغال، مسکن و ازدواج است و امیدواریم که دولت این سه مقوله مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha