پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ امام جمعه لنده گفت: تحریف دفاع مقدس نشان از دست های پشت پرده ای است که می خواهند کار بزرگ رزمندگان اسلام را کوچک بشمارند و حتی کاری کنند که جانفشانی ها را نیز خیانت معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یکی از نیازمندی های مهم در بطن خانواده و جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین علت های ناهنجاری های اجتماعی آسیب دیدن گوهر حیا در جامعه است و همین امر نیز باعث بی بندوباری می شود.

وی تاکیدکرد: دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی برکات ارزشمندی را به همراه داشته است که مهترین دستاورد گام اول انقلاب بود و در گام دوم نیز باید با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس نسبت به اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام های اساسی برداریم.

محمودی اصل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحریف دفاع مقدس نشان از دست های پشت پرده ای است که می خواهند کار بزرگ رزمندگان اسلام را کوچک بشمارند و حتی کاری کنند که جانفشانی ها را نیز خیانت معرفی کنند.

وی ادامه داد: در فرهنگ تشیع شهادت طلبی به عنوان یک فرهنگ و روحیه مهم محسوب می شود، لذا دشمنان همواره به دنبال تحریف این مسئله هستند که هوشیاری خانواده ها را می طلبد.

امام جمعه لنده به آغاز سال تحصیلی هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم شرایط در چندماه آینده عادی شود تا دانش آموزان بتوانند در کلاس های درس حاضر شوند که از تلاش همه معلمین و زحمتکشان حوزه علم قدردانی می کنیم.

وی در ادامه افزود: دشمنان از شعار "لبیک یاحسین" و "حب الحسین یجمعنا" می ترسند و باید همه ما در کشور نسبت به این عزاداری ها را با محوریت فضای مجازی و حقیقی اجرایی کنند.

محمودی اصل اظهار کرد: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل نشانگر اقتدار ایران و بیان مواضع مقتدرانه و بیان کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.

خطیب جمعه لنده گفت: عضویت ایران در اجلاس شانگهای فصل نوینی در ارتباط به کشورهای منطقه است که بزرگترین اقدام در جهت دور زدن تحریم ها به یکی از بزرگترین پیمان های بزرگ جهان ورود کرد و برتحریم ها و فشارهای آمریکا سربلند بیرون آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha