پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 979728
۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
مرحوم حجت الاسلام سیفی

حوزه/  حجت‌الاسلام و المسلمین عینعلی سیفی از اساتید حوزه علمیه همدان و شاگردان آیت الله آخوند همدانی(ره)، پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مراسم تشیع حجت‌الاسلام و المسلمین عینعلی سیفی از اساتید حوزه علمیه همدان، ظهر پس از پایان نماز جمعه، با اقامه نماز میت توسط آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و مردم دارالمومنین همدان، در حسینه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیفی از شاگردان آیت الله آخوند همدانی(ره) و از اساتید حوزه علمیه همدان بود که نزدیک به هفتاد سال مجاهدت در ترویج مکتب نورانی اهل بیت(ع) را توشه راه خود دارد.

حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، تاسیس و احیای صدها جلسه قرآن و دریافت عنوان معلم ممتاز قرآنی کشور از دیگر افتخارات این روحانی همدانی می باشد.

این روحانی مجاهد که طنین آرام نمازهای مغرب و عشاء او در مسجد حوزه علمیه همدان برای طلاب و نمازگزاران و علاقمندان فراموش نخواهد شد را می توان مصداق یک روحانی با اخلاق و با صفا دانست که محبوب اطرافیان و ملجائی برای رفع مشکلات، اختلافات و دعاوی مردم بود.

استاد پیشکسوت حوزه علمیه همدان درگذشت

خبرگزاری حوزه در همدان، درگذشت این عالم را به خانواده ایشان، علی الخصوص فرزندشان، حجت الاسلام محمد تقی سیفی امام جمعه شهر ازندریان تسلیت گفته و علو درجات و رضوان الهی را برای روح آن روحانی وارسته از خدای متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جاویدیان IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 0
    اللهم اغفر، خدایش بیامرزد.
  • یازهرا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 0
    ان شاالله خداوند رحمتشان کند❤️
  • امیر حسین سیفی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    خداوند روحش رو در ارامش قرار بده انشالله