شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص)سنندج گفت: دوران پایمردی سروقامتان حماسه دفاع مقدس نه ‌تنها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از میهن عزیزمان ایران طی طریق نمودند.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره هفته دفاع مقدس کلام بسیار زیبایی دارند؛ معظم له در این باره می فرمایند «هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.»

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص)سنندج ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین این آب و خاک افزودند. همان هایی که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.

 استاد حوزه علمیه کردستان افزود: دوران پایمردی سروقامتان حماسه دفاع مقدس نه ‌تنها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از میهن عزیزمان ایران طی طریق نمودند و هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha