جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در یادواره شهدای بندرعباس گفت: در دفاع مقدس چیزی جز زیبایی ندیدیم و امروز محصول خودباوری آن دوران را درو می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، شامگاه جمعه دوم مهر در یادواره شهدای بندرعباس، اظهار کرد: دفاع مقدس تنها یک بخشی از تاریخ برای ما نیست، بلکه برگ های زرّینی برای انقلاب اسلامی ایران است .

وی افزود: جوانان ما پیام هدایت خود را با خون خود نوشتند و پیامی که با خون نوشته شود، هیچ گاه پاک نخواهد شد و چه بسا مفتخرانه در تاریخ درج خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: در هشت سال دفاع خداوند متعال کمک های زیادی به ما کرد و دستاورد های زیادی داشتیم. اعتماد به خود یکی از این برکات است؛ امروز ما  محصول خودباوری در دوران دفاع مقدس را درو می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: استعداد و خلاقیت جوانا در دوران مقدس به مرحله ظهور رسید؛ هشت سال دفاع مقدس دانشگاه تربیت انسان بود؛ امروز جوانان ما قدرت انقلاب اسلامی را به رخ حهانیان می کشند و در عرصه های مختلف اعم از فرهنگ و اجتماع و مسائل سیاسی هم سرآمد منطقه و جهانی هستند.

حجت الاسلام عبادی زاده ابراز کرد: هر چیز که در دفاع مقدس دیدیم جزء زیبایی ها بود، چرا که دستاورد های آن تا زمان ظهور برای ما پر برکت خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha