جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ محمد قادری

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی اربعین در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «با پای دل، همگام با زوار پیاده اربعین» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی،  دفتر نماینده ولی فقیه در استان، معاونت فرهنگی دستگاه های اجرایی و مجموعه های مردمی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در این مسابقه سؤالاتی از کتاب سفرنامه اربعیـن با عنوان «با کاروان تا ماه من» طراحی شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل آن را از طریق آدرس :  https://b۲n.ir/karbain  دریافت کنند.

حجت‌الاسلام قادری آخرین مهلت برای شرکت در مسابقه را روز اربعین اعلام و اضافه کرد: برای شرکت در این مسابقه کافی است به ترتیب کلمه اربعین، شماره گزینه‌های صحیح پرسش‌ها را به صورت یک عدد چهار رقمی از چپ به راست و نام و نام خانوادگی شرکت کننده را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۴۰۶۶۵۵۲۲ ارسال کنند.

گفتنی است، کتاب «با کاروان تا ماه من» در شمارگان ۳۵۰۰ نسخه، در قطع رقعی و در ۹۶ صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار، ناشر آثار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha