شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یادداشت

حوزه/در نشست ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد موضوعاتی همچون پرده‌برداری از انحرافات در فروشگاه‌های مجازی مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان، به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

در این نشست حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی، امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات ایجاد شده در شوراها اشاره کرد و گفت: حقیقتاً شوراها در استان ما به معضلی تبدیل شده و معلوم نیست برخی از آن‌ها  جلساتی را در کجا و چگونه و برای چه موضوعی و چه معامله‌ای برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به این که در انتخابات شوراهای قلعه‌رئیسی افتضاحی ایجاد شد، تصریح کرد: باید مجموعه استانداری رسالت خود را برای نظارت بر کار شوراها و همچنین تعیین شهردار به خوبی انجام دهد چرا که مردم از عملکرد شوراها و شهرداری‌ها می‌نالند.

صلواتی گفت: در سطح استان باید فکر اساسی برای وضعیت کنونی و آسیب‌های ایجاد شده در شهرها شود.

وی به برخی از مشکلات دیگر در بحث مساجد و ائمه جماعات اشاره کرد و گفت: یک منطقه ۶۰ مسجد دارد، اما از لحاظ طلبه و امام جماعت مشکل هست. در جای دیگری که از حیث مسجد کمبود وجود دارد، تعداد طلاب و روحانیون بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت هم خواستار فعال شدن شورای تبلیغ استان شد.

حجت‌الاسلام افروغی، امام جمعه بهمئی هم به موضوع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های فراوانی در کشور و استان داریم؛ در شهرستان بهمئی دبیرخانه تشکیل دادیم و اعضای آن دستگاه‌های فرهنگی هستند.

امام جمعه بهمئی همچنین به برخی انحرافات فکری و القائات در فروشگاه‌های مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha