جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 979993
۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
اربعین

حوزه/ شبکه پنج سیما، به مناسبت اربعین حسینی با تهیه و پخش ویژه برنامه متعدد مذهبی با عزاداران و عاشقان حسینی (ع) همراه می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه زنده "قرار" کاری از گروه معارف به تهیه کنندگی و اجرای زینب پور ابراهیم از شنبه و یکشنبه ساعت ۲۱ و دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. 
" قرار" شبکه پنج سیما از بانوان تازه مسلمان شده و  چهره های فرهنگی همچون: فاطمه اتسکو هوشینو اهل ژاپن، ورونیکا (مریم)  فاضلی اهل برلین، زینب پاشاپور نویسنده، همسر و خواهر شهید و... میزبانی می کند.  
" قرار" میزبان بانوانی است که هر ساله توفیق پیاده روی اربعین برای ارادت و بیعت دوباره با سالار شهیدان قسمت آنها می شود و در این برنامه از پیاده روی اربعین و خاطرات سفرهایشان خواهند گفت. 
میان برنامه، مداحی و پخش تصاویر پیاده روی مسافران کربلا و همچنین ارتباط زنده با کربلای معلا و پخش تصاویر واحد های سیار و مستقر از میدان امام حسین(ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) برای دلدادگان حسینی از دیگر بخش های این برنامه است. 
پخش مستند بین القفسین از شبکه پنج 
مستند روایی و عبرت آموز "بین القفسین" برگرفته از داستانی واقعی از اردوگاه اسرای ایرانی و ارتباط عاطفی یکی از سربازان شیعه عراقی این اردوگاه با اسرای ایرانی است. این مستند تماشایی ویژه اربعین روز دوشنبه ۵ مهرماه ساعت ۷:۲۰ روی آنتن می رود.
داستان این مستند روایت وقایع اردوگاه الرمادی عراق است که سرگذشت رزمندگان زیر ۱۷ سال ایرانی که به اسارت برده شده بودند را به تصویر می کشد. 
همچنین برنامه ظهرگاهی"تا نیایش" از شنبه ۳ مهرماه معطوف به اربعین حسینی (ع) روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
اربعین تا اربعین
مستند «اربعین تا اربعین» با هدف روایت سفرنامه یک تیم مستند ساز ایرانی از مراسم اربعین حسینی (ع) است. این مستند دوشنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود. 

گروه تهران و شهروندی نیز با برنامه "در شهر" و "در استان" گزارش هایی از برپایی هیات های مذهبی را روی آنتن خواهد برد. 
گروه اجتماعی شبکه پنج سیما با برنامه صبحگاهی "سلام تهران" این هفته را معطوف به اربعین حسینی (ع) روی آنتن می رود. 
واحد تامین برنامه شبکه پنج نیز، برای این ایام سریال دو کلاکت( مردن بی اختیار و نظر کرده) از سریال"شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" را روز یکشنبه  ساعت ۱۹ و ۲۳ پخش خواهد کرد. 

مستند دیدنی ماشاءالله نجار نیز دوشنبه ۵ مهرماه ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود. این مستند  داستان پیرمردی است که شفای خود را از امام حسین(ع) می گیرد و تمام زندگی خود را وقف امام حسین (ع) می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha