جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک جاماندگان اربعین به ازادی زندانیان یزدی

حوزه/به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، نیکوکار یزدی که هر سال پای پیاده به کربلا می رفت به همراه دوستانش مبلغ ۲۰ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، انتشار اخبار آزادی زندانیان به هر مناسبتی در ایام هفته به یک فرهنگ در ایام کرونا تبدیل شده است که رسانه ها از انتشار اخبار آن درمانده اند.

گاهی در رفتن به مراسمی همچون اربعین حکمتی نهفته است و گاهی در نرفتن و جا ماندن هم خیری و حکمتی نهفته است که با چنین اخباری در می یابیم که باید نیت را خالص کرد و ارباب را راضی نمود.

 پویش«قدم قدم تا آزادی »پویشی است که به همت ستاد دیه استان یزد همچون سال گذشته از محرم آغاز شده و در ایام ماه صفر در حال اجراست و هیئت های مذهبی استان هم پیشتاز این کار شده اند و هزینه نذورات مردمی و برخی مراسم را به آزادی زندانیان اختصاص داده اند.

 نیکوکار یزدی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور در دفتر ستاد دیه استان ، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال را جت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش «قدم قدم تا آزادی» اهدا کرد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: هر ساله در چنین ایامی با دوستان، پای پیاده به سمت کربلا رفته و اربعین حسینی را در حرم امام حسین( ع )بودیم اما با توجه به شرایط کنونی جامعه امسال نتوانستیم این آیین را برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: با مشاهده تبلیغات پویش «قدم قدم تا آزادی» با دوستان تصمیم گرفتیم تا در سال جاری مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم تا با این کار در آزادی یکی از بندگان خدا شریک بوده باشیم .

انتهای پیام /۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha