جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میرمحمدی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی ارتحال آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی در پیامی ارتحال آیت‌الله  حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

ارتحال عالم متأله، عارف واصل و اندیشمند توانا علامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی طاب ثراه را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته و نیز خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

این شخصیت کم‌نظیر که دانشمندی صاحب‌نظر و فیلسوفی بزرگ بود. سراسر عمر با برکت خویش را وقف مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام نموده و گنجینه ارزشمندی از آثار فاخر و شاگردان برجسته از خود به جای گذاشت که سال‌های متمادی مقصد جویندگان علم و حقیقت خواهد بود.

درگذشت این عالم ربانی و عالم الهی هرچند خسارتی جبران‌ناپذیر برای حوزه‌های علمیه و مجامع علمی و فرهنگی کشور است، اما پویندگان راه علم و فضیلت با بهره‌گیری از تراث ارزشمند ایشان جان‌های تشنه را از زلال معرفت سیراب خواهند نمود.

درود و رضوان الهی بر او که در تمامی عمر پربرکت خود همیشه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل عظیم‌الشان و مقام معظم رهبری بودند و بر ادامه راه شهیدان پرافتخار تأکید داشتند.

از خداوند متعال در این ایام اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) می‌خواهیم تا این عزیز سفر کرده را با شهدای کربلا مأنوس و محشور فرماید.

سید جمال‌الدین میرمحمدی

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha