جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مصاحبه با امام جمعه پردیسان حجت الاسلام والمسلمین حامدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حامدی  امام جمعه پردیسان از کتابخانه موقوفه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیهماالسلام در منطقه پردیسان قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حامدی  امام جمعه پردیسان از کتابخانه موقوفه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیهماالسلام در منطقه پردیسان قم خیابان دهلاویه مسجد امیرالمومنین علیه السلام بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام غلمانی تولیت کتابخانه امام علی بن موسی الرضا علیهماالسلام،  توضیحاتی پیرامون ساعت کاری این کتابخانه ارائه کرد.

تولیت کتابخانه با بیان این که از ۷ صبح تا ۲۲  به صورت یکسره  این کتابخانه باز است، گفت: انگیزه اصلی تشکیل  این کتابخانه به دیداری در سال ۱۳۷۶ از منزل علامه شیخ شوشتری رحمت الله در شهرستان شوشتر استان خوزستان برمی گردد که مرحوم علامه شیخ محمد تقی شوشتری صاحب کتاب بهج الصباغه ، تمام منزل و کتابها و کتابخانه خویش را وقف آستان قدس رضوی نموده بودند.

حجت الاسلام غلمانی گفت: حقیر از همان موقع نیت کردم که اگر خدا ما را در مسیر الهی قرار دهد کتابخانه ای از خویش جهت هدایت مردم و خدمت به آستان مقدس اهل بیت علیهم السلام از خویش به جای گذارم و الحمدلله در سال ۱۳۷۸ به حوزه علمیه راه پیدا کردم و از آن سال بی وقفه آنچه در توان داشتم به دلیل عشق و علاقه به کتاب و علماء بزرگ ، در جمع آوری این کتابخانه کوشش نمودم .

تولیت کتابخانه امام علی بن موسی الرضا علیهماالسلام خاطر نشان کرد: از سال ۱۳۹۳ این کتابخانه را به مدت ۵ سال طی تفاهم نامه ای با مسجد حضرت زینب سلام الله علیها پردیسان قم ، در آن مسجد در خدمت مردم قرار داده بودم و همین  جا از هیأت امنای آن مسجد تشکر و قدردانی می نمایم.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حامدی ضمن تشکر و قدردانی از این خدمت خالصانه توسط حجت الاسلام غلمانی در منطقه پردیسان قم،  افزود:یکی از مشکلات عمده این منطقه مسئله کتابخانه است که امیدواریم با سعی و همت همه مسئولین و افرادی نظیر حجت الاسلام  غلمانی بتوانیم شاهد شکوفایی این کتابخانه در منطقه پردیسان قم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha