جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه کتاب

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها تهران گفت: از برگزاری کارگاه آموزشی ـ مهارتی تبدیل پایان نامه به کتاب خبر داد.

زهراه جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در تهران، اظهار کرد: بسیاری از تحقیق های پایانی طلاب سطح دو در سال های اخیر به عنوان یک اثر فاخر شناخته شده و رتبه های کشوری و استانی را به خود اختصاص می داد که برای کاربردی شدن تحقیق ها ضرورت تبدیل آن به کتاب احساس می شد.

وی تافزود: همین ضرورت سبب شد تا کارگاه آموزشی ـ مهارتی تبدیل پایان نامه به کتاب را برگزار نماییم که علاقه مندان با شرکت در این کارگاه  با سیر تبدیل پایان نامه به کتاب، آشنا می شوند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها تهران افزود: دکتر سید مجید نبوی دبیر گروه قرآن و حدیث سازمان «سمت»؛ عضو هیئت تحریریه مجلات داخلی و خارجی و مؤلف بیش از ۱۲۰ کتاب و مقاله در برگزاری این کارگاه همکاری دارند و چاپ مقالات متعددی از اساتید را در نشریات بین المللی در کارنامه خود دارد  که در صفحه نشریه الکترونیکی سایت مدرسه قابل مشاهده و دریافت است.

خانم جعفری، زمان برگزاری این کارگاه را هفتم مهرماه از ساعت۱۲:۳۰ در مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها اعلام کرد و ادامه داد: هزینه شرکت در کارگاه ۲۰هزار تومان است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه کاربری @Alim_۵ در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha