جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار استاندار و نماینده ولی فقیه

استاندار جدید با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و طرفین بر تعامل و همکاری تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده در نخستین روز حضور خود در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: توفیقی شد که در خدمت مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و بتوانیم قدمی مثبت برای مردم استان انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بدو ورود به استان اولین دیدار رسمی ما با نماینده ولی فقیه بود تا از ارشادات شما استفاده کنیم.

احمدزاده گفت: خوشبختانه در استانی تمام شیعه زندگی می کنیم که مردمانی متدین و غیور و ولایت مدار دارد مایه افتخار است که استان ما در دفاع مقدس پرچمدار و علمدار و استان اول کشور در دفاع از نظام اسلامی بود مردم استان ما حامی نظام جمهوری اسلامی بوده و باورمند به انقلاب و نظام هستند و البته روحانیت در هدایت جامعه نقش موثری داشته است.

استاندار افزود: امیدواریم با هدایت های نماینده ولی فقیه شاهد تربیت و رشد بیش از پیش نیروهای مومن و انقلابی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه نقش نماینده ولی فقیه در همه حوزه ها به خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی موثر است، یادآور شد: روحانیت همواره جلودار همه موضوعات بوده و ما و همه مدیران استان قدر جایگاه و این نقش عظیم را خواهیم دانست.

احمدزاده با تاکید بر این که مشروعیت کارهای ما به ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است در استان کاری انجام دهیم کارها بدون تایید نماینده ولی فقیه بی‌اثر است و از همکاران خود ما می‌خواهیم چنان کار کنند که تاییدات نماینده مقام معظم رهبری در استان را به دنبال داشته باشد، چرا که نقش شما به عنوان نماینده ولی فقیه بلندمرتبه است و امیدواریم  و از شما می خواهیم که پرچمدار حرکت جهادی در دولت جدید در استان باشید.

استاندار به موفقیت‌های کشور اشاره کرد که مرهون تفکر بسیجی است و ادامه داد: باید بسیجی وار به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم و با همان خلوص بسیجی‌ها باید به دنبال خدمت صادقانه در استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی هم در این دیدار با تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: خوشحال هستیم شخصیتی مانند شما که از فرزندان استان است، مسئولیت استانداری را بر عهده گرفته و آرزوی موفقیت برای شما داریم؛ قطعاً تجربیات زیادی داشته و اشراف کاملی بر مسائل استان دارید که همین موجب موفقیت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به رسم قدرشناسی گفت: از زحمات دکتر حسین کلانتری که در ایام سخت کرونایی و زلزله و فشارهای اقتصادی تا لحظه آخر با تلاش و جدیت خدمت کرد قدردانی می کنیم چرا که همیشه به دنبال رفع مشکلات استان بود.

امام جمعه یاسوج خطاب به استاندار جدید گفت: استان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و با توسل به همین ظرفیت‌ها به آینده خوشبین هستیم.

حسینی افزود: اگر بسیاری از زیرساخت‌ها مثل جاده‌ها، سدها و آبرسانی‌ها و کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی تکمیل شوند، گام موثری در راه اشتغال و تولید استان برخواهیم داشت و امید داریم که دولت جدید موفق شود هرچند شرایط سخت است، اما با هدایت‌های رهبری و همکاری مردم مشکلات برطرف می‌شود و شاهد شکوفایی بیشتر کشور و استان خواهیم بود.

وی گفت: کشور و استان پر ظرفیت هستند، با همین ظرفیت ها بود که در برابر توطئه‌ها ایستادگی کردیم علی‌رغم همه فشارها و توطئه‌ها انقلاب بهتر از گذشته راه خود را ادامه داد؛ دشمن به دنبال تجزیه کشور بود، اما خدا خواست و ملت با مقاومت خود باعث شد که حوزه نفوذ جمهوری اسلامی اکنون اقصی نقاط جهان باشد.

حسینی افزود: امروزه آمریکا از اریکه قدرت پایین کشیده شده است، بنابراین در نظام ما اگر سوء مدیریت ها را برداریم مشکلات برطرف خواهد شد؛ در استان هم باید منابع را مدیریت کنیم و ظرفیت‌ها فعال شوند آن وقت می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

امام جمعه یاسوج گفت: با مدیریت صحیح می‌توان منابع اندک را افزایش داد، اما برخی‌ها با سوء مدیریت سرمایه های عظیم را نابود می‌کنند، اگر چنین رویکردی را از مدیریت‌ها برداریم مشکلات برطرف خواهد شد. ظرفیت‌های زیادی داریم و به فرموده امام و رهبری «ما می‌توانیم»، چرا که هم فرهنگ غنی و هم معادن . منابع زیادی داریم که در کهگیلویه و بویراحمد نیز این معادن و منابع وجود دارد اما باید فرهنگ مصرف و فرهنگ کار را تغییر داد.

حسینی خطاب به استاندار گفت: در استانهای دیگر منابع و معادن کمتری وجود دارد اما با همان اندک‌ها اشتغال و تولید بیشتری صورت گرفته، لذا بخشی به سوء مدیریت ها برمی‌گردد همچنین باید فرهنگ کار تغییر کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که همکاری و تعامل با شما مثل تعامل با استاندار گذشته را خواهیم داشت، یادآور شد: بنده در این خصوص وظیفه اخلاقی و قانونی دارم در گذشته حمایت می‌کردیم در این دوره نیز همکاری و تعامل خواهیم داشت چرا که خدمت به این مردم خدمت به اسلام است.

وی گفت: دشمنان به دنبال شکل نگرفتن انقلاب جهانی هستند و تلاش می‌کنند تا بتوانند چهره نظام را مخدوش کنند و نظام اسلامیرا ناموفق و ناکارآمد جلوه دهند و به همین خاطر نقشه های بسیاری کشیده شده است.

حسینی یادآور شد: مردم استان ولایت‌مدار و دوستان انقلاب و مستحق خدمت هر چه بیشتر هستند شهدای زیادی را تقدیم کردند که ما را برای خدمت بیشتر به آنها با انگیزه می‌کند و وظیفه‌ها برای خدمت سنگین‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha