سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز اربعین حسینی و راهپیمایی میلیونی آن به ترسی بزرگ برای دشمنان و استکبار تبدیل شده است، بنابراین دشمنان با استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی خود به دنبال سانسور این رویداد بزرگ در دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت اربعین حسینی و با حضور طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، اظهار داشت: بهترین و کامل ترین تعریف از اربعین این است که به معنای واقعی نجات بخش انسان از بدی ها و ناخالصی هاست.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز اربعین حسینی و راهپیمایی میلیونی آن به ترسی بزرگ برای دشمنان و استکبار تبدیل شده است، بنابراین دشمنان با استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی خود به دنبال سانسور این رویداد بزرگ در دنیا هستند، ولی این توطئه ها تاکنون نتیجه عکس داشته است.

وی افزود: زمانی که بیش از بیست میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند یقین باید داشت که این حرکت زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) خواهد بود.

حجت الاسلام هدایتی اظهار کرد: امسال و سال گذشته وضعیت نامناسبت جامعه در بحث کرونا باعث شد که بسیاری از دلسوختگان اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام حسین (ع) نتوانند در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کنند، ولی با این وجود اصل نیتی است که مومن می کند تا جایی که تمامی شرکت کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در زیارت اربعین به نوعی شریک هستند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان با اشاره به اهمیت زیارتنامه اربعین، خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی زیارت نامه اربعین زنده نگه داشتن یاد و نام امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در صحرای کربلاست، بزرگانی که برای استحکام و زنده شدن دوباره اسلام ناب محمدی جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha