سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت:مردم مریوان علیرغم کمبودها و مشکلات، پای انقلاب و نظام ثابت قدم بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در دیدار با جمعی از فعالان و تجار بازارچه «باشماق» شهرستان مریوان در سخنانی اظهار داشت: بازارچه های مرزی برای هر استان و منطقه ای فرصتی استثنایی برای توسعه و پیشرفت است.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: خوشخبتانه این فرصت اقتصادی در شهرستان مریوان وجود دارد، ولی مردم این منطقه به معنای واقعی کمترین بهره را از  بازارچه مرزی می برند و بیشترین سود نصیب تجار و بازرگانان دیگر استان های کشور می گردد.

وی بیان کرد: برخی بی تدبیری ها در سال های گذشته باعث گردید که نتوانیم از ظرفیت کامل بازارچه و مرز رسمی باشماق در مریوان استفاده کنیم، امروز امیدواریم با روی کار آمدن دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و با توجه به نگاه عدالت محور رئیس جمهور به استان های مرزی، وضعیت در مریوان تغییرات مثبتی داشته باشد.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: توسعه مرز رسمی باشماق یعنی توسعه مریوان و از بین رفتن بیکاری، بنابراین امید است که در سفر رئیس جمهور به کردستان، بررسی وضعیت مرزها و بازارچه های استان مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم مریوان همواره روحیه انقلابی و مرزداری خود را حفظ کرده اند، گفت: مردم مریوان علیرغم کمبودها و مشکلات پای انقلاب و نظام ثابت قدم بوده و هستند و امیدواریم که دولت سیزدهم جواب این روحیه مردم مریوان را با انجام کارهای زیربنایی و اصولی بدهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha