جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: دشمنان در هشت دفاع مقدس نه تنها به دنبال ساقط کردن انقلاب نوپای ما بودند، بلکه هدف غایی و مهم آنان از بین بردن اسلام بود که این آرزو را به گور بردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در یادواره شهدا روستای «قروچای» شهرستان دهگلان، اظهار داشت: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی همه ملت ایران به نوعی در این رویداد سهم خود را ادا کرده اند که در این میان نقش استان های مرزی بسیار حساس تر و کلیدی تر بوده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: کردستان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره در دو جبهه با دشمن در نبرد بوده است، یکی در نبرد با رژیم بعثی و هشت سال دفاع مقدس و دیگری نبرد با عناصر تجزیه طلب، مزدور و تروریست.

این مقام نظامی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهیدان این مرز وبوم برای همیشه تاریخ ساز شدند و به ما درس دشمن شناسی و مقاومت را یاد دادند و باید امروز از این مهم در برابر تهاجم دشمنان نظام استفاده کنیم.

سردار حسینی اظهار کرد: دشمنان در هشت دفاع مقدس نه تنها به دنبال ساقط کردن انقلاب نوپای ما بودند، بلکه هدف غایی و مهم آنان از بین بردن اسلام بود که این آرزو را به گور بردند، اما با این وجود بازهم باید مواظب تحرکات دشمنان داخلی و خارجی این نظام باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: دشمنان نشان داده اند که به هر نحو ممکن دشمنی خود را با این ملت و نظام خواهند داشت، روزی در کسوت یاران صدام ملعون بودند، امروز به عنوان سربازان و عمال آمریکا و اسرائیل و رژیم سعودی به دنبال ضربه به این کشور و انقلاب هستند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه تلاش گروهک های تروریستی برای از بین بردن امنیت در کشور هرگز راه به جایی نخواهد برد، گفت: بعد از گذشت ۴ دهه از عمر این انقلاب، گروهک های تروریستی و معاند هنوز در آرزوی شیاطنی خود یعنی از بین بردن امنیت در کشورمان هستند که بی شک هرگز به این خواسته پلید خود نخواهند رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha