جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / آیت الله سلیمانی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در جهل بودیم و امام حسین (ع) را نشناخته ام، اظهار کرد: هیچ انسانی در تاریخ بشریت به اندازه امام حسین (ع) در مقام دفاع از دین و ارزشهای دینی بر نیامده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز دوشنبه پنجم مهر۱۴۰۰ در مراسم اربعین حسینی در گلزار شهدای دارالسلام کاشان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: جامعه به گونه ای منحرف شده بود که عده ای در صحرای کربلا به قصد تقرب به خدا به سمت سیدالشهدا(ع) تیراندازی می کردند، شمیر می زدند و سنگ پرتاپ می کردند .

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در اربعین امام حسین (ع) را به شایستگی می شناسیم، گفت: در زیارت اربعین از شهادت به عنوان یادگار امام حسین(ع) نام برده شده است.

 نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه کرامت و سعادت اباعبدالله الحسین (ع)در شهادتش نمایان شده است، ادامه داد: زیباترین تعابیر در زیارت اربعین آمده است.

 وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در طول ۳۰۰ فرسنگ راه مدینه تا کربلا علت قیام و نهضتش را مطرح کرد، افزود: آن حضرت برای دنیا قیام نکرد، بلکه برای امر به معروف و نهی از منکر، حفظ معارف دین و پیمودن راه جدش قیام کرد.

 آیت الله سلیمانی در پایان با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در جهل بودیم و امام حسین (ع) را نشناخته ام، اظهار کرد: هیچ انسانی در تاریخ بشریت به اندازه امام حسین (ع) در مقام دفاع از دین و ارزشهای دینی بر نیامده است.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha