شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجلیل از خانواده شهدا

حوزه/فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زهک در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا و بانوان ایثارگر، نقش مادران و همسران شهدا و بانوان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس در حمایت از رزمندگان را بی بدیل و ستودنی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمد حیدری راد عصر روز گذشته در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا و بانوان ایثارگر شهرستان زهک با اشاره به نقش مهم زنان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ازدفاع مقدس به عنوان کارخانه انسان سازی تعبیر می شود و دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم، زیرا پشت سر رزمندگان اسلام مادران وهمسرانی بودند که سبک زندگیشان الگو گرفته از سیره حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها بوده است .

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زهک افزود: در جنگ نرم، دشمنان می خواهند فرهنگ مارا غربی، ایمان ما را متزلزل و بنیان خانواده را دچار آسیب کنند که همچنان زنان جامعه اسلامی ما باید همچون دفاع مقدس برای نقش آفرینی در این جنگ نرم به میدان بیایند.

در پایان همایش از مادران وهمسران شهدا وبانوان ایثارگربا اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

برپایه این گزارش، به همت مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان زهک و بسیج خواهران، همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا و بانوان ایثارگر با حضور فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران، رئیس بنیاد شهید، خانواده شهدا و سایر مسئولین شهرستان زهک و جمعی از طلاب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha