پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه در زهک

حوزه/ به همت بانوان مدرسه علمیه زینبیه سلام الله علیها شهرستان زهک، نمایشگاهی با موضوع«تبیین حضور زنان در دفاع مقدس»برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام مجید پوراندخت در حاشیه بازدید از نمایشگاه«تبیین نقش زنان در دفاع مقدس»با اشاره به نقش مهم زنان درهشت سال دفاع مقدس گفت: حضرت زینب سلام الله علیها الگویی برای زنان، مادران و خواهران است و ابدیت را برزندگی گذرا و رفاه دنیا ترجیح داد.

وی افزود: حضرت زینب سلام الله علیها شرط ازدواجشان همراهی و حمایت از امام حسین علیه السلام بود و همسرشان این شرط را قبول کرد و این بانوی گرامی اسلام تا ابد الگویی برای همه مردان و زنان در حمایت ازامام زمان عصر خود شد.

 این نمایشگاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برپاشد شامل غرفه های مشاوره خانواده، سبک زندگی اسلامی، حسینیه کودک، پوستر وعکس، تغذیه اسلامی و جهاد اقتصادی  با رویکرد تولیدات خانگی، معرفی کتاب اقتصاد مقاوم تر و محیط سالم تر، و نیز غرفه معرفی بانو مجتهده نجفی به شمار می رود که تا پایان این هفته دایر است و امام جمعه،فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین شهرستان زهک و عموم بانوان از این نمایشگاه بازدید کردند.

بانوان طلبه زهکی، نقش زنان در دفاع مقدس را تبیین کردند

بانوان طلبه زهکی، نقش زنان در دفاع مقدس را تبیین کردند

بانوان طلبه زهکی، نقش زنان در دفاع مقدس را تبیین کردند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha