پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برخی طلاب برای تحصیل مجازی و آموزش های آنلاین یا مشکل تهیه گوشی هوشمند و لپ تاپ دارند و یا در مکانی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت مقدور نیست، لذا باید مشکلات این افراد در همین روزهای نخستین سال تحصیلی مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام رضا خورشیدی، ظهر امروز در نشست اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار  عنوان کرد: مسئله آموزش در مدارس  علیرغم اینکه تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است، باید با نگاهی علمی و ارائه راهکارهای عملی دنبال شود تا طلاب از روند تحصیلی عقب نیفتند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: وضعیت موجود در نحوه برگزاری کلاس های درس بیشترین تاثیرات منفی را بر طلاب جدیدالورود می گذارد.

وی اظهار کرد: برخی طلاب برای تحصیل مجازی و آموزش های آنلاین یا مشکل تهیه گوشی هوشمند و لپ تاپ دارند و یا در مکانی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت مقدور نیست، لذا باید مشکلات این افراد در همین روزهای نخستین سال تحصیلی مرتفع شود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: پایان کرونا برای هیچ دستگاه و سازمانی به صورت دقیق مشخص نیست و همین امر باعث شده که بسیاری از برنامه ریزی ها دستخوش تغییر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    0 0
    حضرت حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای خورشیدی ادام الله تعالی ظلکم العالی و حیاتکم الکریمة ، سلام علیکم . با تهایت احترام و ادب توجه حضرت عالی را بعرایض زیر معطوف میدارد ، این بنده ی حقیر (با نام مستعار، محمد مهدی اسلامی )در فضای مجازی بارها دیده و خوانده ام که برخی از عزیزانمان با علوم و تکنیک آمده از غرب بشدت مخالفت کرده و با حدت به مبارزه با آن می پردازند از جمله مردم را از مراجعه به پزشکان منع کرده و می فرمایند اینان را رها کنید که متکبر و متفرعنند به طب و اطباء اسلامی رو بیاورید ، برای نمونه اگربا بزرگواری خود تان ،صفحه ای تحت عنوان «جزئیات کامل روند بیماری تا احیای نا موفق علامه حسن زاده ی آملی از زبان دکتر آسور ...» را ملاحظه بفرمائید نمونه ای از این گونه موارد در آنجا مطرح شده است . لذا عرض میکنم اگر ادعای این عزیزان درست باشد ، در این صورت جنابعالی سرور ارجمندم پس چرا سخن از اینترنت و بهره گرفتن از حاصل علوم غربیه بمیان می آورید ؟ هرچه به این عزیزان میگوئیم حضرت آیة الله العظمی جناب آقای مکارم شیرازی دامت برکاته می فرمایند ما طبی بنام طب اسلامی نداریم ، باز همچنان همان سخنان خود را تکرار و عده ای از جوانان را نیز به آن باور خود دعوت می کنند ، لذا با خواندن فرمایش جنابعالی در اینجا بذهنم رسید که دست کمک بسویتان دراز کنم که اگر بنده و امثال بنده در اشتباهیم برای ما و اگر آن عزیزان در اشتباهند برای آنان بیاری جنابعالی راه نجاتی بنمائید از این که بخشی از وقت شریف و ارزشمندتان گرفتم خیلی شرمنده ام و پوزش می طلبم . قبلاََ از محبتی که مبذول خواهید فرمود صمیمانه سپاسگزاری میکنم .ملتمس دعای خیرتان هستم .با عرض ارادت و ادب ، کمترین بنده ی خدا ، محمد مهدی اسلامی .
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 0
      آیت‌الله مکارم شیرازی چند سال پیش در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با وی، با اشاره به تأسیس دانشکده طب و دین در قم اظهار داشته بودند: «اگر نام این دانشکده "طب اسلامی" باشد جذابیت بیشتری دارد؛ ... ایشان همچنین تاکید کردند: «طب اسلامی باید احیا شود؛ این کار تازه باید به نام قم و ایران تمام شود؛ از آن جایی که مسائل موجود در این دانشگاه اسلامی است باید از حوزه‌های علمیه استفاده کرد، سابقا یکی از ماده‌های درسی در درون حوزه‌های علمیه، طب بوده است و بسیاری از فقهای ماهر از طب نیز اطلاعات زیادی داشتند.»
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    مرحوم علامه حسن زاده عاملی کتاب طب و طبیب و تشریح داشتند. ایشان در کدام دانشگاه طب آموخته بودند که اقدام به تالیف کردند ؟
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    با سلام و احترام بر عزیزانی که در این جا از طب اسلامی مطالبی را بیان فرموده اند ، نظر مبارکشان را به فرمایش حضرت آیة الله العظمی جناب آقای مکارم شیرازی دامت برکاته جلب می کنم که ذیلاََ به نشانی آن اشاره شده است که اگر خواسته باشند میتوانند مفصلاََ آن را مورد مطالعه قرار دهند . با تشکر و عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی » « پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۸:۳۸ دسته‌بندی: دین و اندیشه کد خبر: 97011604093 منبع : نمایندگی قمچاپ آیت الله مکارم شیرازی: چیزی به‌نام طب اسلامی نداریم__________________________________________________ آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه سابقا در جمعی اعلام کردم که چیزی به نام طب اسلامی نداریم، افزود: در قرآن و روایات....
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    با سلام و احترام بر عزیزانی که میفرمایند حضرت علامه حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه طبیب بودند ، عرض می کنم که حقیر منکر طب سنتی نبوده و نیستم ، بلی آن بزرگوار هم که ذو فنون بودند علم طب سنتی را نیز میدانستند ولی هر گز مدعی نشدند که این طب ،طب اسلامی است ، ثانیاََ نفرمودند طب جدید را که از غرب آمده است باید کنار گذاشت ، ثالثاََ وجود مبارک خودشان به همین اطباء رجوع کردند بدیهی است که اگر طب سنتی قادر به درمانشان بود ، خود به درمان اقدام می کردند ( وجوب حفظ الصحة)، پس به احتمال این که با طب جدید درمان شوند این عمل را انجام دادند ،رابعاََ بنا نبوده ونیست که هیچ علمی پاسخگوی تمام مشکلات بشر بوده باشد که علم مرتباََو بتدریج در پیشرفت است و تا پایان دنیا نیز این امر ادامه خواهد داشت ، خامساََ طب سنتی نیز مانند طب جدید از درمان بسیاری از بیماریها نا توان است مانند اعمال جراحی مربوط به اعضاء درونی بدن از آن جمله است جراحی پروستات و کلیه ی از کار افتاده ، در جراحی بیرونی هم که سابقاََ گاهی با طب سنتی عمل میکردند بیجاره بیمار جان به جان آفرین تسلیم می کرد تا آن عمل به پایان برسد مانند ارّه کردن پای سیاه شده ( داروی بیهوشی نبود ) . و بالاخره این که هر علمی از هر کجا آمده باشد ارزشمند است چه از فرب وچه از شرق ( رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلّم فرمودند علم را طلب کنید اگر چه در چین باشد،جالب توجه است که مردم چین در آن روزگاران همه مشرک بودند ) برای معالجه فرق مبارک خود مولی امیر المؤمنی علیه آلاف التحیّة و الثناء نیز طبیبی را آوردند که یهودی بود امام نفرمودند از یک طبیب یهودی چرا دعوت کرده اید ؟ و نیز می فرمایند حق را بگیرید اگر چه مشرک و منافق بگوید ( باطل را نیز نگیرید اگرچه حکیم بگوید ) ، خلاصه گفتن بادمجان و کدو و خیار و گوجه فرنگی اسلامی و غیر اسلامی بی معناست همانگونه که گفتن فیزیک کوانتمی اسلامی و غیر اسلامی و عدد 14 اسلامی و 14 غیر اسلامی بی معناست . با عرض پوزش وادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .