پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی

حوزه/ نمایندگی ولی فقیه در جمع نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس جمهور تشکیل شد، گفت: امیدوار هستم دولت انقلابی از نیروهای انقلابی برای رونق استان استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مردم ضمن خیر مقدم به رئیس جمهور، گفت: کهگیلویه و بویراحمد استان عشایری، ایلی است و مردم استان بیشترین حضور را در دفاع مقدس، انتخابات و میادین انقلاب داشته اند.

وی با اشاره به جمعیت و ویژگی های استان گفت: در دوران طاغوت ظلم بزرگی به استان شد، اما در طول ۴ دهه انقلاب نظام خدمت کرد و مردم شاکر انقلاب هستند.دولت در عرصه‌های مختلف حرکت های ارزشمندی شروع کرده، در واکسیناسیون خوب عمل کرده و در کنترل قیمت مصالح از جمله سیمان دولت تحسین برانگیز عمل کرد.

حسینی ادامه داد: استان ما آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته ؛طرح ها در سایر مناطق اجرا و در کوتاه ترین زمان به بهره‌برداری می رسد، اما در استان ما ۱۰ سال و ۲۰ سال به طول می انجامد.

امام جمعه یاسوج گفت: اجرای پروژه پاتاوه و دهدشت و اجرای باند دوم آن، صدور دستور تکمیل سدهای تنگ سرخ و مارون ۲ که در اشتغال و کشاورزی موثر است.

وی گفت: تکمیل بیمارستان در سی سخت، لنده، چرام و باشت به همین شکل مانده است که اعتبار ویژه ای برای استان نیاز است.

حسینی اظهار کرد: استفاده از نیروهای استان در سطح ملی باید استفاده شود؛ احساس می کنیم به سرمایه انسانی استان توجه نشده است.

وی ادامه داد: تأمین اعتبار برای کارهای فرهنگی و مبارزه با آسیب های اجتماعی و فعال سازی شهرک های صنعتی کارخانه قند یاسوج، پتروشیمی دهدشت و ... از دیگر نیازهای استان است. 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کاهش بهره‌های بانکی که تورم و ورشکستی بنگاه‌های تولیدی همه به دلیل بالا بودن نرخ بهره بانک‌ها است، لذا به این موضوع توجه کنید.

امام جمعه یاسوج گفت: قرار دادن مشوق هایی برای جمعیت که در بحث مسکن و استخدام بیمه می‌تواند حلاّل مشکلات باشد، زیرا استان مانند کشور دچار آسیب جمعیتی شده است.

امام جمعه یاسوج در خاتمه گفت: امیدوار هستم دولت انقلابی از نیروهای انقلابی برای رونق استان استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha