جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان یزد، بر نگارش داستان‌هایی با محوریت مهدویت تاکید کرد و گفت: این نوشته‌ها باید داستان‌گونه و جذاب باشد و نونهالان و نوجوانان را با امام زمان(عج) آشنا کند و باید راهکارهایی پیدا کنید که این محبت به قلب مردم و جوانان نفوذ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان یزد اظهار داشت: معتقدیم که خداوند متعال هرچه بخواهد به بندگان خود ارزانی دارد، به واسطه امام زمان(عج) است، بنابراین بحث مهدویت و فلسفه وجودی آن بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به معنای غیبت عنوان کرد: امام زمان(عج) اکنون حضور دارند اما فعلا مصلحت نیست که شناخته شوند، اما رسالت بزرگی دارند که باید زمینه‌ساز تحقق این رسالت عظیم باشیم.

آیت الله ناصری عنوان کرد: هر حرکتی در شناخت مهدویت، جزو مقدمات حضور تلقی می شود و کسانی که در این راه قدم بر می‌دارند، نزد خداوند متعال مأجور هستند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: باید امام زمان(عج) را به جوانان بشناسانیم تا علاقمند به امام خود شوند و به جای اینکه در مسیر الگوبرداری از نمادهای غربی باشند، علاقمند به شناخت بیشتر به امام زمان خود شوند.

وی با اشاره به برخی عنایات امام زمان(عج) در جنگ تحمیلی، بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی اگر تحت عنایت امام زمان نبودیم، نمی توانستیم اینگونه در برابر دنیا ایستادگی کنیم و اگر کمک‌های امام زمان در جنگ نبود، نمی توانستیم پیش برویم و به طور قطع عنایت خدا و توجه اهل بیت(ع) وجود داشته است.

آیت الله ناصری تصریح کرد: همه ما باید زمینه ساز ظهور منجی باشیم و چقدر شایسته است که علاقه ما و فرزندان ما به امام زمان(عج) باشد.

وی یادآور شد: مهدویت مسیر ماست و این مسیر را باید برای همه روشن کنیم، زیرا فضای مجازی امروز دائم به دنبال دور کردن جوانان ما از ریشه‌ها، اهل بیت(ع) و اسلام و قرآن است و باید جوانان خود را از این جریان جدا کنیم و به الگوهای خودمان که آنها را به سمت خدا سیر می دهند، وصل کنیم.

امام جمعه یزد تاکید کرد: آشنایی با امام زمان(عج) و آشنایی با اهداف ایشان را باید به هر شکل ممکن در جامعه گسترش دهیم تا مردم متوجه الگوهای خوب شوند و در این مسیر همه باید دست به دست هم بدهید و کمک کنید تا این جریان در جامعه جاری و ساری شود و هر قدمی در این زمینه ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، بر نگارش داستان‌هایی با محوریت مهدویت تاکید کرد و گفت: این نوشته‌ها باید داستان‌گونه و جذاب باشد و نونهالان و نوجوانان را با امام زمان(عج) آشنا کند و باید راهکارهایی پیدا کنید که این محبت به قلب مردم و جوانان نفوذ کند.

در این جلسه، اعضای جلسه شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان یزد به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پیرامون جشنواره «تعلیم و تربیت مهدوی» با هدف اصلاح شیوه‌های تربیتی در مدارس، برنامه‌های نهم ربیع الاول و سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج)، اجرای طرح «در امتداد غدیر» و ... پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha