شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 981218
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کتاب

حوزه/ کتاب «بر مدار حق»،‌ توصیفی از سلوک علمی و عملی آیت الله مصباح یزدی نوشته حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین شریفی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «بر مدار حق»،‌ توصیفی از سلوک علمی و عملی آیت الله مصباح یزدی، نوشته حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین شریفی منتشر شد.

*چکیده ای از این کتاب

 بر شمردن ویژگی‌های علمی و عملی مردی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در وصفش کلمات سترگ و جملات شگرفی بیان کرده بسیار سخت و دشوار است. ایشان او را همواره «بر مدار حق» و از «برکات ماندگار حوزه علمیه قم» و «وجودی مبارک و مغتنم» و «منبع فکر و اندیشه بی غل و غش معارف اسلامی» و «فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب نظردر مسائل اساسی اسلام» و «پرکننده خلأ علامه طباطبایی و شهید مطهری» و «عقبه تئوریک نظام» و «یک شخصیت علمی فکری روشنفکری برجسته» دانسته و در قدردانی از منزلت او فرموده است: «بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعاً می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقاً و انصافاً ما امروز نظیر ایشان را حالا به این تعبیر بگویم، خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا. ... این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت، به معنای حقیقی کلمه و هم صفا».

گفتنی است: برای مشاهده و خرید اینترنتی این کتاب به نشانیhttps://eshop.iki.ac.ir/shop/۷/Product/۴۵۹۷ مراجعه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha