پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / حضور مدیر حوزه و رئیس شورای حوزه استان همدان از مدارس امین

حوزه/ دبیر شورای حوزه علمیه استان همدان، با اشاره به آغاز فعالیت مدارس امین نوع یک در همدان، گفت: در مدارس امین، در کنار تمامی فعالیت های معمول آموزشی، برنامه های فرهنگی تربیتی ویژه ای نیز در مدرسه با هماهنگی مسئول و هئیت امنا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید سعید بطحائیان، دبیر شورای حوزه علمیه استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به آغاز فعالیت مدارس امین نوع یک در همدان، اظهار داشت: یکی از توافقات حوزه علمیه با وزارت آموزش و پرورش فعالیت مدارس امین نوع یک است که در آن مدرسه با همان کادر موجود، اما با حضور یک مسئول روحانی در طول سال تحصیلی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این مدرسه به صورت هیئت امنایی اداره خواهد شد، گفت: در مدارس امین، در کنار تمامی فعالیت‌های معمول آموزشی مدارس، برنامه‌های فرهنگی تربیتی ویژه‌ای نیز در مدرسه با هماهنگی مسئول و هئیت امنا برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان، با اعلام خبر فعالیت سه مدرسه امین نوع یک در سالتحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ در همدان، یادآور شد: سه مدرسه در مناطق علاقبندیان، حصار و مریانج در دوره ابتدای از شروع سالتحصیلی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان همدان، افزود: از آنجایی که عمده توجه و فعالیت مدارس امین، تمرکز بر کارهای تربیتی و فرهنگی است، بنابراین با استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر به دنبال تحقق اهداف موجود خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام امین عباسی به عنوان مسئول مدارس امین نوع یک همدان در حال فعالیت است، مطرح کرد: البته مدارس امین از تابستان امسال فعالیت‌های آموزشی، تربیتی خود را آغاز کرده است و با حضور طلاب کانون تابستانی را تشکیل داده است که در همین راستا نیز نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان ضمن حضور در محل برگزاری این اردو از نزدیک در روند انجام فعالیت ها قرار گرفتند.

آغاز به کار سه مدرسه امین نوع یک در همدان + عکس

آغاز به کار سه مدرسه امین نوع یک در همدان + عکس

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha