جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خالد بطش عضو ارشد  جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ خالد البطش گفت: خون شهدای کرانه باختری و قدس با هم در آمیخت تا بر سلامت مسیر به سمت آزادی و بازگشت تأکید کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: خون شهدای کرانه باختری و قدس با هم در آمیخت تا بر مشخص بودن دیدگاه و سلامت مسیر به سمت آزادی و بازگشت تأکید کند.

وی ادامه داد: تلاش هایی که برای جلوگیری کرانه باختری از عمل به وظیفه خود در رهبری پروژه ملی انجام می گیرد، به شکست خواهد انجامید؛ چراکه کرانه باختری گورستان پروژه صهیونیستی است و قهرمانان آن پایان شکست رؤیای برپایی دولت یهودی را اعلام خواهند کرد.

خالد البطش در جشنواره شهدای سپیده دم آزادی که از سوی جنبش حماس در غزه برگزار شده بود، گفت: ما اینجا جمع شدیم و شهدای قدس، برقین، سیله الحارثیه و قهرمان تونل زندان جلبوع را گرامی بداریم. ما امروز شهدای گردان های قسام و سرایا القدس را گرامی می داریم.

وی وحدت خون گردان القسام و سرایا القدس و جنین را استمرار وحدت در نبرد سیف القدس دانست و گفت: ترور مجاهدین ما در قدس و برقین، تلاشی شکست خورده برای جلوگیری مقاومت از قدرت گیری است.

وحدت ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و نوار غزه از نتایج نبرد سیف القدس است

عضو ارشد جهاد اسلامی، وحدت ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری، سرزمین های ۴۸، نوار غزه و الشتات را از نتایج نبرد سیف القدس برشمرد و با اسرای زندانی در زندان های رژیم صهیونیستی درود فرستاد.

البطش نسبت به خطر استمرار محاصره و بسته ماندن نوار غزه هشدار داد و آن را موجب تشدید دوباره اوضاع دانست.

وی تمامی انواع عادی سازی روابط رسمی و غیر رسمی عربی با اشغالگران را محکوم کرد و نیرو ها و احزاب ملّی اسلامی و فعالان اجتماعی را به مخالفت و مقابله با آن دعوت کرد.

عضو جنبش جهاد اسلامی، فلسطینی ها را به مقابله با اشغالگران و  پروژه های آن و استمرار فشار بر اسرائیل برای باز پس گیری حقوق خود تأکید کرد و بار دیگر خواستار بازگشت وحدت ملّی و پایان چند دستگی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha