پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه علمیه خواهران قزوین

اخلاص در خدمت، مردم محوری و تبلیغ مستمر از اصول خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امروز در نشست مجازی تبیین سبک زندگی رضوی که در فضای مجازی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان و مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر برگزار شد، گفت: باید با همت جهادی سیک زندگی اسلامی و سیره ائمه معصوم (ع) را در جامعه تبیین و تشریح کنیم.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی و سیره امامان معصوم (ع) چراغ راهی برای سعادت دنیوی و اخروی بشر است، افزود: با پیاده کردن سبک زندگی اهل بیت (ع) می توانیم زندگی سعادتمند و با آرامشی داشته باشیم.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه طلاب باید در تبلیغ و تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه کوشا باشند، خاطرنشان کرد: طلاب باید از هر فرصتی برای تبلیغ استفاده کنند و در راستای ترویج شعائر اسلامی و قرآنی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه طلاب حوزه های علمیه باید خدا محوری و تهذیب نفس را سرلوحه تحصیل حوزوی خود قرار دهند، گفت: طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه در راستای کسب معارف کوشا بوده و به تبلیغ بپردازند.

وی در پایان خدمت به مردم را عبادت دانست و یادآور شد: اخلاص در خدمت، مردم محوری و تبلیغ مستمر از اصول خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha