جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ شیخ الخطیب گفت: رویکرد مناسب برای بازگشت قدرت امت، تقویت همبستگی عربی و اسلامی و کنار گذاشتن موانعی است که باعث جلوگیری از همبستگی میان ایران و عربستان می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی به مناسبت سالروز جنگ اکتبر، این پیروزی را به امت عربی و اسلامی تبریک گفت و اشاره کرد: این پیروزی توسط ارتش سوریه و مصر حاصل شد و ثابت کرد که همبستگی عربی و تکیه بر وحدت ارتش ها و ملت ها در مقابله با تجاوز و اشغالگری اسرائیل، تنها راه برای آزاد سازی سرزمین و بازدارندگی تجاوز است.

وی تأکید کرد: ما اطمینان داریم که ارتش های عربی و اسلامی و نیرو ها و گروه های مقاومت می توانند در نبرد آزاد سازی فلسطین، پیروزی های بزرگی محقق کنند.

شیخ الخطیب ادامه داد: رویکرد مناسب برای بازگشت عناصر قدرت امت، تقویت همبستگی عربی و اسلامی و کنار گذاشتن موانعی است که باعث جلوگیری از همبستگی میان کشور های عربی و اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران و عربستان می شود. همچنین فعال سازی روابط برادرانه و همکاری میان لبنان و سوریه در مقابله با محاصره، تهدید ها و چالش موجب قدرتمندی امت است.

وی افزود: اگر امت عربی و اسلامی همبستگی داشته باشند و قطب نما را در جهت جهاد و مبارزه در راه یاری فلسطین و بیرون راندن اشغالگران قرار دهند، پیروزی هم پیمان ما خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha