سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بحرین

حوزه/ همزمان که ملت بحرین به بیان مخالفت خود با عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی ادامه می دهد، فراخوان هایی برای برگزاری جمعه خشم صادر شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، همزمانی که ملت بحرین به بیان مخالفت خود با عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی ادامه می دهد، فراخوان هایی برای برگزاری جمعه خشم علیه عادی سازی روابط با اسرائیل صادر شد.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در صفحه های خود در شبکه های اجتماعی بر ضرورت فعالسازی جنبش های مردمی تا بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی در منامه تأکید کرد.

از سوی دیگر حرکت ها در مخالفت با عادی سازی روابط در شماری از مناطق ادامه دارد و اهالی السنابس با برگزاری تجمع اعتراض آمیز افتتاح سفارت رژیم اشغالگر تروریست در منامه را محکوم کرده همبستگی خود را با اسرای سیاسی و تمسک آنها در حق خود در رسیدن به آزادی تأکید کردند.

همچنین مردم شهرک بوری و المقشع علیه عادی سازی روابط با اسرائیل شعار داده و بر نابودی توافقنامه ننگین و خیانت تأکید کرد.

از طرف دیگر عزاداران برای تأکید بر مخالفت با عادی سازی روابط، در شب رحلت حضرت نبی اکرم (ص)، در دسته های عزاداری پرچم رژیم اسرایئل را لگد مال کردند و نیرو های رژیم آل خلیفه به سرعت این پرچم ها را از خیابان ها جمع آوری کردند.

شایان ذکر است وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل در سفر به منامه، روز پنج شنبه ۳۰ سپتامبر، سفارت این رژیم در بحرین را افتتاح کرد و از آن زمان مخالفت ملت بحرین با این اقدام به انواع مختلف ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha