جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه/ امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم تبعیت از مقام معظم رهبری در راستای تقویت بنیادی صنعت گفت: این تبعیت منجر به اقتدار ملت ایران می‌شود لذا حمایت از تولید کنندگان ایرانی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره به نامه از جمعی تولیدکنندگان لوازم خانگی به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: سالهاست که بازار لوازم داخلی در دست کره‌ای‌هاست به طوری که اغلب مردم باوری به جنس ایرانی نداشته و رغبتی به خرید کالای ایرانی ندارند. 

وی با بیان اینکه انقلاب ایجاد شد تا ایران از داخل رشد کرده و دستمان جلوی کشورهای دیگر دراز نشود، گفت: کره‌ای‌ها در ایران تخلفاتی داشتند که یکی از آن‌ها به حدود سه هزار میلیارد رسیده بود و برخی از داخل تلاش کردند تا کره‌ای‌ها بدون پرداخت تخلفات دوباره به فعالیت خود ادامه دهند. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه کره‌ای‌ها هفت میلیارد دلار پول ایران را بلوکه کرده و آنگاه به جای پرداخت پول می‌گویند اجناس می‌دهیم، افزود: رهبری در پاسخ نامه تولیدکنندگان لوازم خانگی به دولت نوشتند که موضوع بسیار مهمی است و اگر مسئله گشایش از دو شرکت کره‌ای درست باشد به معنای شکستن کمر تولیدکنندگان داخلی است که باید آن را سد کنید. 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تاکید بر لزوم تبعیت از رهبری در راستای تقویت بنیادی صنعت بیان کرد: این تبعیت منجر به اقتدار ملت ایران می‌شود لذا حمایت از تولید کنندگان ایرانی لازم و ضروری است. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه اخیرا عده‌ای دنبال این هستند که در منطقه برای آمریکایی‌ها جای پایی پیدا کنند، گفت: کشورهای پیرامون ما باید به خود بیایند و منطقه را با مردم خود اداره کنند نه رژیم غاصب و آمریکایی‌هایی نادان. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به گذشت دو ماهه فعالیت رئیس جمهور تصریح کرد: خرابه‌های زیادی از گذشته وجود دارد که کار را سخت کرده و الان نیز بازماندگان همان تفکر در بدنه دولت در حال مانع تراشی برای دولت جدید هستند تا با ایجاد بی‌ثباتی در قیمت‌ها، مردم را برنجانند و انتظار می‌رود دولت هرچه سریعتر این مشکلات را حل کند و ثبات را به بازار برگرداند. 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به سفرهای سرزده سران قوا به ویژه دیدار رو در روی رئیس جمهور بدون تشریفات از پیش تعیین شده بیان کرد: سفرها بسیار خوب است و امیدواریم طرح‌های انجام شده به عمل برسد و مشکلات مردم یکی پس از دیگری برطرف شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha