سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: خوشبختانه با وجود تبلیغات مسموم دشمنان در بحث وحدت شاهد برادری مثال زدنی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع در کشور هستیم و باید قدر این برادری را در عمل ثابت نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: رسول اکرم (ص) در ماه ربیع الاول که یکی از ماههای مبارک است به دنیا آمده اند، پیامبری که فخر همه عالمیان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دهه وقف و جایگاه آن در دین اسلام، بیان داشت: با توسعه وقف به معنای واقعی می توانیم که زمینه از بین رفتن فحر در جامعه اسلامی را عملا مهیا کنیم.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود گفت: بی شک کسانی که اموال خود را در راه خداوند متعال وقف می کنند مشمول رحمت الهی می شوند زیرا با این کار خود جامعه اسلامی را یاری نموده  اند.

ماموستا رستمی اظهار داشت: خوشبختانه سنت وقف در استانی همانند کردستان نهادینه شده است و در این خطه واقفان بسیاری داریم که قابل ارج و تقدیر هستند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به ما می دهد، نعمت امنیت است و باید قدردان این نعمت بزرگ در کشور باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوشبختانه با وجود تبلیغات مسموم دشمنان در بحث وحدت شاهد برادری مثال زدنی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع در کشور هستیم و باید قدر این برادری را در عمل ثابت نماییم.

ماموستا رستمی در پایان با اشاره به اینکه سلامت فردی زمینه ساز سلامت و امنیت اجتماعی است، گفت: مومن کسی است که در جامعه خویش همواره بصیرت را چراغ راه خود قرار دهد و تحت تاثیر شایعات و اخبار کذب هرگز قرار نگیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha